Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
11.01.2026Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
6485433Se her for andre jobber fra Larvik kommune
Larvik kommune
Vil du forvalte kommunens arbeid med natur og arealbruk for nåværende og kommende generasjoner?
Offentlig forvaltning
Vi ser etter deg som kan lede kommunens forvaltningstjenester innenfor områdene reguleringsplan, byggesak, landbruk og naturforvaltning og kart og oppmåling. Du må kunne håndtere ulike interesser og lytte til innbyggere, utbyggere, næringsliv og de som lever av naturen.
Vi ønsker en tydelig og inspirerende leder som ser helheten i virksomhetsområdet, og er opptatt av en helhetlig utvikling og konkrete resultater. Vi ser etter deg som kan balansere vekst og vern med fokus på naturmangfold og tilpasning til klimatiske endringer. Som virksomhetsleder skal du både bidra til innovative løsninger og forvalte felles verdier.
Kvalifikasjoner:
- Du har høyere relevant utdanning, fortrinnsvis på masternivå
- Det er en fordel med erfaring fra offentlig sektor, og at du har har forståelse for skjæringspunktet mellom fag og politikk
- Du har erfaring fra personalledelse og kan vise til gode resultater
- Du har erfaring med fagområdene, og kan vise at du evner å få med deg ulike aktører og kan sette fremdrift i konkrete prosjekter
Personlige egenskaper:
- Du samhandler med organisasjonen og innbyggere, frivillige, næringsliv, leverandører og andre eksterne aktører
- Du er en tydelig leder og evner å se helheten i tjenesteområdet
- Du bidrar til å bygge en nysgjerrig og modig kultur som utforsker nye muligheter, lærer, deler kunnskap og forbedrer tjenester og arbeidsprosesser
- Du ser kommunens tjenester på tvers og skaper felles forståelse og engasjement for kommunens oppdrag og oppgaver
Vi tilbyr:
- Meningsfulle oppgaver hvor du kan bidra til å løse samfunnsoppgaver
- En ny ledergruppe som vil utfordre og støtte deg
- En dyktig ansattgruppe som vil hjelpe deg med å oppnå målene for virksomheten
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning i KLP
- Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
11.01.2026Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
6485433Se her for andre jobber fra Larvik kommune