• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0167, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6201817
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Helseavklarer

Offentlig forvaltning

NAV St. Hanshaugen sosialtjeneste tilbyr fast stilling som helseavklarer i avdeling Mestring- og muligheter.  

Vi søker medarbeidere med hjerte for mennesker og fagområdene våre. Visjonen vår er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
Nav St. Hanshaugen består av ca. 125 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.

Avdelingen består i dag av 22 ansatte som jobber med fagfeltene økonomisk sosialhjelp, helseavklaring, arbeidsavklaringspenger, arbeid med støtte, IPS og økonomisk forvaltning. 
Vi er på jakt etter deg som ønsker å gjøre en forskjell og har evne til å støtte og følge mennesker i en kritisk periode av livet. Vi kan tilby spennende oppgaver i et trivelig arbeidsmiljø.
Målgruppen er personer med uavklarte helseutfordringer. Helseutfordringene kan være knyttet til psykiatri, rus eller somatiske utfordringer

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på bachelor eller masternivå for eksempel innen sosialfag, samfunnsfag eller pedagogikk
  • Det er en stor fordel om du har bred erfaring fra NAV, gjerne fra begge styringslinjer og god kjennskap til NAV sine brukergrupper, stønadsordninger og virkemidler 
  • Du må ha erfaring med veilednings-, motivasjons- og endringsarbeid  
  • Fordel med erfaring fra tidligere arbeid i tilsvarende stillinger 
  • Erfaring fra arbeid i spesialisthelsetjenesten vil være en fordel.

Personlige egenskaper:

  • Du må ha svært gode samarbeidsevner, og evne til å skape gode relasjoner  
  • Du må kunne jobbe selvstendig, og ha et utviklingsperspektiv på arbeidet du gjør 
  • Du er initiativrik og løsningsfokusert  
  • Du har evne til å jobbe selvstendig og i team 
  • Du er systematisk og kan ha mange oppgaver gående parallelt  
  • Du må kunne motiveres av å skape gode resultater

Vi tilbyr:

  • Et spennende og godt arbeidsmiljø sentralt i Oslo  
  • En samfunnsnyttig og meningsfull arbeidshverdag 
  • Fleksitid  
  • Lønnstrinn 35-44 i Oslo Kommunes lønnsregulativ, avhengig av erfaring og kompetanse
             

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0167, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6201817
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune