Ledigt jobb

Larvik kommune

Hjelpemiddeltekniker

Offentlig forvaltning

Ergo, fysio og hjelpemidler i Helse og mestring søker etter en ny hjelpemiddeltekniker i 100% fast stilling.

Når du blir en del av vårt team, er du ikke bare en tekniker – du er en viktig brikke i å sikre at hjelpemidlene kommer dit de trengs. Vi har ansvar for distribusjon og reparasjon av hjelpemidler fra NAV Hjelpemiddelsentral, og du vil også jobbe med vedlikehold og vask av vårt eget utstyr fra korttids lageret.

Med et høyt tempo og varierte oppgaver som krever stor fysisk arbeidskapasitet, er vi på jakt etter noen med både teknisk innsikt og et stort hjerte for mennesker i alle aldre og ulike livsfaser.

Er du kjent for din evne til å kommunisere godt med folk i alle aldre? Er du i stand til å takle høyt tempo med et smil?
Da kan denne stillingen passe perfekt for deg!

Tiltredelse etter avtale.

Kvalifikasjoner:

For å bli vår nye hjelpemiddeltekniker, ser vi etter følgende kvalifikasjoner:

  • En relevant fagarbeiderutdanning, fortrinnsvis innen teknikk/mekanikk er en stor fordel, men relevant erfaring kan kompensere for manglende fagutdanning
  • Du har god forståelse for og interesse for hjelpemidler og velferdsteknologi
  • Du har førerkort klasse B og er komfortabel med å kjøre store biler med manuelt gir 
  • Du har digitale ferdigheter
  • Du behersker norsk godt - både muntlig og skriftlig
  • Erfaring innenfor helserelatert arbeid er et pluss!

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som er både praktisk anlagt og en problemløser:

  • Du er selvstendig og strukturert, men også en god lagspiller.
  • Du er fleksibel og har gode omstillingsevner.
  • Du har utmerkede kommunikasjons- og samarbeidsevner og evne til å bygge gode relasjoner med brukere og kolleger.

Vi legger vekt på personlig egnethet

Føler du at dette beskriver deg? Da kan du være den vi leter etter!

Vi tilbyr:

Hva tilbyr vi? Et arbeidsmiljø som er engasjerende og kollegialt:

  • Innholdsrike dager med varierte oppgaver 
  • Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk
  • Engasjerte og dyktige medarbeidere
  • Godt arbeidsmiljø, vi samarbeider godt og støtter hverandre – her deler vi kunnskap og gjør hverandre bedre!
  • Du får mulighet til å lære deg nye ferdigheter og utvikle deg både personlig og faglig.
  • Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening og bedriftsidrettslag 
  • God pensjons- og forsikringsordning i KLP

Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!